Hak Cipta Terpelihara : Isha Idiaz

Mereka Pembaca Setia

Salam and hye.

So this is what we called rezeki yang tidak disangka-sangka.
Hampir empat tahun saya menulis secara online dan akhirnya saya diterima sebagai cerpenis. 
Alhamdulillah.It was a very rare experienced and I'm happy to experienced it by myself.

Million thanks to :

Mama, ayah, along dan adik-adik serta kawan-kawan yang menyokong saya selama ini.
Cik Ilham kerana memilih karya saya untuk dimuatkan dalam antologi cerpen Hujan Turun Lagi. 
 Alaf 21 dan Ilham kerana memberi saya peluang untuk maju setapak ke hadapan.
 All readers yang tak pernah jemu membaca hasil tulisan saya walaupun kadang-kadang boring je.

Thousand thanks to :

Kak Nora, Kak Maria, Kak As, Abg Ridh, Kak Reanni, Kak Jue, Kak Ika Madera, dan semua novelist serta cerpenis yang tidak jemu mengajar saya selama ini.

Special thanks to :

Kamu.
Pemilik separuh nama aku.
This is for you, for me, and for us.

Love and regards.
~ Isha Idiaz~ 

 Dapatkan antologi cerpen Hujan Turun Lagi di PBAKL


Share

1 comments:

Nik Ainaa said...

tahniah akak! wah, dah banyak cerita yg akak tulis ya? saya sikit aje. huhu btw jom singgah blog saya ;)

http://nikainaa.blogspot.com/2013/05/aku-novelis.html