Hak Cipta Terpelihara : Isha Idiaz

Mereka Pembaca Setia


Alhamdulillah.

Puji syukur kepada Allah kerana saya masih diberikan kelapangan waktu untuk menulis walaupun sibuk dengan urusan pelajaran untuk tahun terakhir ini.

Puji syukur kepada Allah juga kerana telah memberikan rezeki yang tidak putus-putus kepada saya sejak pertengahan tahun lagi. 

Gambar di atas merupakan antalogi yang memuatkan beberapa karya saya di dalamnya. Berikut adalah serba sedikit mengenai keempat-empat antologi tersebut :

Antologi Hujan Turun Lagi - Terbitan Ilham, Grup Buku Karangkraf dan Alaf 21.
* Cerpen Istikharah Cinta

Antologi Orang Berdosa - Islamku Sekadar Pada IC - Terbitan Ilham, Grup Buku Karangkraf dan Alaf 21.
* Cerpen Dalam Bingkai Mahabbah
* Satu-satunya Cinta 
* Salahkah Aku Mencintainya?

Antologi Vitae Libellus - Terbitan Grup Karyawam Luar Negara (GKLN) Publishing House dan Ikatan Penulis Mahasiswa Malaysia di Indonesia cabang Makassar (IPEM) 
* Dua buah cerpen dan sebuah puisi saya dimuatkan di dalam antologi ini

Antologi Lebuh Kehidupan - Terbitan GKLN Publishing House (dengan kerjasama IPEM, Kelab Penulisan Irbid, Kolej MARA Seremban, dan LUMSOC.
 * Puisi Bangsaku Berubah

InsyaAllah sebuah lagi antologi akan menyusul hujung tahun nanti di bawah terbitan Ilham, Grup Buku Karangkraf dan Alaf 21 dengan judul Antologi Jiwa Kacau. 

Terima kasih kepada anda yang tidak jemu-jemu memberikan sokongan dan dorongan kepada saya selama penglibatan saya dalam dunia penulisan ini. 

Salam sayang,
Isha Idiaz
Makassar, Indonesia

Share

1 comments:

Unknown said...

nak keluar dah
nak tengok la nanti
lama dah x beli2 nobel ni